نحوه بسته بندی فرش

نحوه بسته بندی فرش

نباید فرش‌ها را هر طور که دوست دارید لوله کنید. و آنها را در پشت کامیون اسباب کشی پرتاب کنید. انجام درست این کار به خصوص برای فرش‌های بسیار گران قیمت و فرش‌های دستبافت با ارزش و با کیفیت بالا، در اسباب کشی بسیار مهم است.

فرش‌های کوچک :

اول از همه، بیایید جزئیات کامل نحوه بسته بندی فرش‌ها در هنگام اسباب کشی را توضیح دهیم – انواع فرش‌های بسیار ارزان قیمت که معمولاً در بیشتر خانه‌ها وجود دارد.

نحوه بسته بندی فرش برای اسباب کشی

خبر بد؟ از این گذشته، باید در نظر داشته باشید که جابجایی فرش‌ها به خانه‌ای دیگر بسیار گران‌تر از این است که آنها را بفروشید و یک فرش جدید پس از اسباب کشی خریداری کنید.

نحوه بسته بندی فرش برای اسباب کشی

  • در اینجا چند سوال برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد سرنوشت فرش‌های شما وجود دارد: آیا آنها نسبتاً جدید هستند؟ کیفیت آنها در چه حدی است: بالا، پایین، واقعاً پایین؟
  • در وهله اول چقدر برای آنها هزینه کردید؟ آیا آنها را دوست دارید؟ آیا آنها برای شما ارزش مادی و معنوی دارند؟
  • از این مرحله صرف‌نظر نکنید، به خصوص وقتی سگ، گربه یا پرنده‌ای به عنوان حیوان خانگی دارید. بنابراین، فرش‌های خانه را از کثیفی کاملاً خالی کنید، در صورت امکان، فرش‌ها را چند ساعت در آفتاب بگذارید.
  • فرش را وارونه کنید. شما باید این کار را هنگامی انجام دهید که می‌خواهید فرش را برای حمل و نقل بپیچانید. این جزئیات مهمی است که باید در نظر داشته باشید تا از آسیب به فرش‌های بزرگ و کوچک خود جلوگیری کنید.
  • خواب فرش را مشخص کنید. فرش‌ها به شکلی تولید می‌شوند که دارای خواب هستند.
  • سطح قالیچه را خواب فرش بچرخانید. این مرحله در مورد یادگیری چگونگی لوله کردن فرش برای اسباب کشی است. بنابراین، به آرامی و با دقت چرخش آن را شروع کنید تا یک استوانه محکم تشکیل شود. قالیچه‌های خود را به طور مستقیم خم کنید – اگر احساس می‌کنید حرکت شما به سمت چپ یا راست منحرف می‌شود، کمی به عقب برگردید و آن را صاف کنید. در نهایت، یک رول فرش خوب و محکم برای اسباب کشی خواهید داشت.
  • می‌توانید کاغذ بسته بندی را از مدیربار  تهیه کنید و یا اینکه خدمات بسته بندی مدیربار را به طور کامل از طریق اپلیکیشن مدیربار یا وب‌سایت آن درخواست کنید و با خیال راحت کار را به آنها بسپارید.

[aparat id=’C2eUV’]

نحوه بسته بندی فرش

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید :

فرش‌های بسیار بزرگ و بسیار گران قیمت دستبافت دارید، پس دیگر نیازی به فکر کردن در مورد فروش آنها و خرید فرش جدید برای خانه جدید ندارید.

اگر فرش بزرگ دارای لکه‌های کثیفی است :

احتمالاً باید برای تمیز کردن آن از شرکت‌های حرفه‌ای در زمینه فرش دستبافت کمک بگیرید.

  • فرش را به صورت وارونه برگردانید تا الیاف با کف زمین روبرو شوند. با توجه وزن زیاد فرش دستبافت، بهتر است این کار را با کمک یار کمکی انجام دهید – مدیربار می‌تواند در این مرحله به عنوان یار کمکی عمل کند. کارگر حمل بار می‌تواند بهترین گزینه برای جابجا کردن و حتی پیچیدن فرش دستبافت باشد.
  • اهمیت این مرحله را دست کم نگیرید – حمل فرش‌های بزرگ به خانه دیگر شوخی نیست، به خصوص وقتی که فرش‌های دستبافت به شدت گران نیز داشته باشید.
  • فرش‌ها را به سه قسمت از طول تقسیم کنید. این مرحله در مورد چگونگی چینش فرش دستبافت بسیار مهم است، بنابراین توجه جدی داشته باشید. لازم نیست که آن را به طور کامل اندازه گیری کنید، فقط آن را تقریبی اندازه گیری کنید.
  • برای انجام این کار، دست خود را روی سطح فرش بکشید و ببینید کدام جهت احساس صاف بودن (جهت خواب) و کدام جهت احساس مقاومت (جهات مخالف خواب) را می‌دهد. این یک قدم مهم است زیرا باید قالیچه را در برابر جهت خواب فرش تا و سپس رول کنید.
  • فرش دستبافت را از انتهای آن جمع کنید. باز هم، این کار را در جهت مخالف خواب فرش انجام دهید تا فرش‌های گران قیمت خود را از آسیب محفوظ نگه دارید.
  • بهترین کار در استفاده از این روش ویژه فرش این است که فشار زیادی به هسته (پایه و اساس) آن وارد نکنید.
  • برای مطمئن شدن از محکم بودن فرش آن را با طناب در دو قسمت ببندید. طناب‌ها را برای جلوگیری از باز شدن فرش خیلی محکم ببندید.

[aparat id=’DpldZ’]

انتخاب مبلمانی شیک و جذاب برای منزل

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۳ دیدگاه در “نحوه بسته بندی فرش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)